Avukat Büro Yönetim Sistemleri

Avukatlar için özel olarak hazırlanmış bir Online Büro Yönetim Sistemidir.

Avukat Büro Yönetim Sistemi, Avukatların büro yönetimi ihtiyaçlarını karşılamaya uygun temel araçları içermesi, kullanımının kolay olması, her yerden ulaşılabilir olması, avukatların işlerini hallederken kullanacağı bütün yapıların kısa yolların bulunmasına , herhangi bir bilgisayardan kullanılabilir olması, programı edinmenin avukat için mali bir külfet oluşturmaması konularına özellikle dikkat edilmiştir. Herhangi bir sorunda ise destek birimimizin yardımıyla problemlerin çözülmesi önceliğimiz olmuştur.

Avukat Büro Yönetim Sistemi , web tabanlı bir programdır. İnternet bağlantısı olan her yerden ve ihtiyaç duyulan her zaman büronuz için yeni kişi, danışma, dava, icra dosyası kayıtları oluşturmak, yeni not ve yapılacak iş kaydı yapmak, dilekçe yazmak, eksik kalan dilekçelerinizi tamamlamak, önceki dilekçelerinize erişmek, çıktılarını almak, kayıtlı dava ve icra dosyaları üzerinde çalışmak, dosyalar içine gelir-gider girişi yapılabilmekte, cari hesap içinde de tüm büro gelir ve giderlerinin kaydetmek mümkündür. Programa her yerden ulaşılabilme aynı zamanda her bilgisayar ve benzer mobil cihazlardan kullanılabilme imkanı yaratmaktadır.Bunun yanında program yükleme - kaldırma, veri kaybı gibi sorunlar yaşanmayacaktır.

Avukat Büro Yönetim Sistemi ,üzerinden büro ile ilgili her kişiye kısa mesaj ve e-mail gönderme işlemi kolaylıkla yapılabilmektedir. Daha önce hangi kişiye hangi mesajların gönderildiğine ulaşma imkanına sahip olmakla birlikte mesajın içeriklerini görebilmeyi  de mümkün kılmaktayız. Aynı zamanda sistemimizdeki avukatlar kendi aralarında da mesajlaşma imkanı bulabilmektedir. Aylık haftalık ve günlük olarak bildirim sistemimiz bulunmaktadır. Örneğin; avukatın o günkü duruşmasından 15 dakika önce şu adliyede şu saatte şu davanız vardır diye sms gönderimi de yapılmaktadır.

Avukat Büro Yönetim Sistemi ;

  • Sınırsız sayıda kişi kaydı yapılabilmekte, kişilere kişi türü (müvekkil, borçlu, karşı taraf, kefil, tanık) atanabilmekte, kişi bilgileri kaydedilebilmektedir.
  • Sınırsız sayıda danışma, dava ve icra dosyası kaydı yapılabilmekte ve yine sınırsız sayıda dosya kaydı yapılabilmektedir.
  • Sınırsız sayıda dilekçe kaydı yapılabilmektedir.
  • Sınırsız sayıda cari hesap kaydı ve tanımı yapılabilmektedir.

Destek Ekibimiz, programla ilgili karşılaştığınız tüm sorunlarınızı destek ekibimizle dilediğiniz zaman paylaştığınızda sorunlarınıza sizinle ve sorunlarınızla, ilgili bir şekilde çözüm bulacaklardır.

Avukat Büro Yönetim Sistemi , avukat yoğunluk analizi, dosya durum analizi, derdest yoğunluk oranı, avukata bağlı durum analizi, ”kararlı” yoğunluk oranı, “istinaf” yoğunluk oranı, “yargıtay” yoğunluk oranı, “karar düzeltme” yoğunluk oranı, ”kesinleşmiş” yoğunluk oranı ve sistemde ki tüm avukatların genel durumları da şema ve grafikler aracılığıyla görüntüleme imkanı sunulmuştur.

Sistem Özellikleri; Avukat, müvekkil ve personel listelerine ulaşabilir kılınmıştır. Sınırsız dosya ekleyebilir bunları listeleyebilir ayrıca arşivleyebiliriz. Sınırsız tebligat ekleyebilir ve eklediğimiz tüm tebligatları listeleyebilirsiniz. Süreli işlemlerin takibini yapabilirsiniz. Grup, mahkeme listesi, icra daire listesi, dava dosya durum listesi, dosya konu listesi, evrak tipi listesi, iletişim, mahkeme listelerini düzenleyebilme ekleyebilme ve çıkartabilme imkanı sunulmuştur.